maanantai 27. elokuuta 2012

Hyvää syksyä!

Moiks!

Ja anteeksi tuplapostaus,on tehny mieli kuvata kokoajan kun Chocokin pysyy nyt kasassa u_u''

Mutta,syksy on tullut,synttärit lähestyy ;)
Otin ihan hetki sitten meidän pihassa pari kuvaa ja "esittelyn" mun normista kuvauspäivästä :D

Tässä niitä kuvia sitten!

Ensimmäisenä Markku asettaa Chocon johkin "turvalliseen" paikkaan kun hakee rekvisiittaa xd

Ja sitten rekvisiitanhaku
Markku: ÄÄ!! TÄSSÄ ON MURKKUJA!!
(just sen takia toi kuva on nii sumee ku kamera heilahti ku aloin panikoida xD)

Markku: Eeeeehkä vaihetaan paikkaa -_-
Choco: Huoh...

Markku: Ups...

Choco: HAE MUN PÄÄ!!!

Sitten he jatkavat matkaa...

...ja Markku pitää Chocoa hyvin turvallisesti xDD

Posepose

Choco oli hienossa kuvauspaikassa xd

Markku: MOOI,CHOCO!!!!!

Choco: MIKS SÄ TEET TÄN MULLE?! >m<

Kaunisminä
joo oon vähä väsyny xd

Mun lenkkarit

ja pökät :'D

Miks mun etuhiukset menee aina tollee kemmasesti..?

Mun rakas poikahuppari >//////////////////<

Ja sit hieno stalkkeri-kuva loppuun : DD

Eipä tässä muuta...

On vaan hyvin inhottavaa lukee dissaajien kommia... Jos et tykkää Chocon meikistä tai jostain muusta siinä (tai kenties musta tai vipasta),niin älä sano sitä ääneen,kiitos U_U''

Kestän kyllä kritiikkiä,oon kestäny ihan pikkukakarasta asti,mutta jos on jotain mistä haluut dissata,sano se mielessäs,älä julkisesti blogissamme. 

Kiitos,olen puhunut!

‹3: Markku

5 kommenttia:

  1. Taas söpöjä kuvia nwn. Choco on kyllä herttainen <3

    VastaaPoista
  2. Liity mun blogiin, niin liityt sun.. Mun blogi: www.dollrainbow.blogspot.com
    Kiiiitos.. Niin ja tiedoksi itselläni on myös Romantic Alice.. Kannattaa nimeään Mitsuki. Ja mulla on Pullip bonita kans ja suunnitelmissa Pullip Ddalgi

    VastaaPoista