perjantai 3. elokuuta 2012

Two challenges owo

Applen:

1. Vihaatko latureita

  Mikä niissä on vikana? o.o

2. Kuunteletko Vocaloidia

  En mä mitää semmosta piipitystä kuuntele xd oon rokki-tyyppi..

3. Len vai Rin?

  Rin nwn

4. Sou vai Kisah?

  Öäöä en kerrrrrrro koska en tiiä

5. Toimiiko nuottiteline kuivaustelineenä?

  En oo koikeillu.. owo

6. Keksi vai limu?

  ööö...limu kai ^^''

7. Unelma 2007 julkaistu nukke?

  AAA Pullip Barasuishou *_*

8. Jatka sanoja lallati lallati laa on metsässä...

  ...Markku joka sanoi "Moro sanoi poro joka oli gayyyyy..."

9. Kuka on oudoin blogin omistaja jonka tiedät?

  Minä -w-

10. Inisevätkö teidänkin laturit?

  Ei..? owo

Sit omat kyssät:

1. Haluaisitko Regeneration Pajan?
2. Omistatko lemmikin?
3. Luetko blogiani? Nojoo,vitsi,vitsi,et tietenkää lue n_n
4. Isul vai Taeyang?
5. Little/Docolla Pullip/Dal/Byul vai Blythe?
6. Dal vai Pullip?
7. Hiroki vai Foki?
8. Taeyang Raiki vai Taeyang Wayne?
9. Lempi Taesi?
10. Lempi Pullippisi?

Sit toinen joka oli Kreetalla:

1. Kuinka monta nukkea omistat?

  Yhen -w- Vipa kolme ja Sigi yhen. Mut kohta tilataan Oishiiii <3

2. Tilaatko peruukkisi yleensä cancanilta?

  En oo tilannu peruukkeja mut jos Chocolle ei sovi Sigin tekemä mohair nii tilaan sielt.. nwn

3. Oletko käynyt Pariisin nukkekaupassa?

  En oo matkustellu tai ollu ees junassa tai laivassa...

4. Tykkäätkö Byuleista?

  No joistai.. nwn

5. Omistatko sellaista?

  Pollon on ostoslistalla.. owo

6. Lempileffasi?

  Kaikki Pirates of the Caribbeanit o3o

7. Minkäväriset hiukset sinulla on?

  Iha luonnonblondit ja kaikki mun kamut on kateellisii mulle >:DD


8. Luettele nukkejesi hiusvärit.

  No sanon nyt Vipan ja Sigin nukkejen kans...
Choco: kalju xdd (mut valkonen mohair ehkä tulossa)
Hiroki: Blondi 
Foki: Puna-musta
Kaito: Blondi xd
Gina: Puna-valkonen

9. Tykkäätkö blogistani?

  Joo tosi paljon,luen kaikki sun postaukset nwn

10. Oletko yläasteella?

  Vitoselle mennään minä,Vipa ja Sigi..


Sit tähänki viel kyssät -w-

1. Onko sinulla poikaystävää? >B3
2. Aijotko mennä tä,än vuoden Traconiin?
3. Oletko ollut Särkänniemessä?
4. Jatka lausetta: Moro sano poro joka oli...
5. Mac vai Windows?
6. Oletko pelannut MovieStarPlanettia/pelaatko?
7. Entäs Habbo Hotellia?
8. Tai Gosua?
9. Kenties Wizard 101? mä pelaan sitä xdd
10. Onko blogisi mielestäsi hyvä?


Heitän molemmat haasteet Applelle,Ewe!:lle,Kiira Niittymäelle,Kycokolle,BileSmootielle,Moottiselle,Mellille,Misumille,ChikaLovelle,karkki590:lle,Jessica Pollarille,lissulle,hyrrralle,Kreetalle,Annikalle,Inkku1:lle,Nobbballe,Neiti M:lle ja tiiAlle. Puolet noista ei oo ees lukijois mut iha sma : DD


‹3: Markku

14 kommenttia:

  1. Kiitooos :3 Oon saanut liikaa haasteita, älä siis pety jos en saa kaikkien tehtyä. Yritän kuitenkin c:

    VastaaPoista
  2. Miten niin omistan nuken t:sigi? Eikä se peruukki sovi, et saa sitä! >:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onha sul Gina?? Owo Ja etsä voi tietää sopiiko se peruukki ku sul eioo littlee >B3

      Poista
  3. Nään heti päästä, ettei sovi :/ T.sigi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mut pliispliispliis,hluun ees kokeilla sitä :c

      Poista
  4. Kato sen viime(epäilyttävän) postauksen komma. :3

    VastaaPoista
  5. Heeeeeeeei,mä teen koht sen haasteen , tää on jo toinen mikä pitää tehä :D

    Mutmut , raha ei oo viel tullu mutku tulee niin asu lähtee sinnepäin (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo :DD

      Ja asun nii kaukana sun kaupungista nii saattaa kestää jonki aikaa (;;

      Poista
  6. Ai siis minkä noista haasteista ? 8D Siis noi sun omat kysymykset :D ? Oon hieman blondi ^^"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai sainko mä kaksi haastetta öwö ? En käsitä, miksi oon näin tyhmä, enkä voi tajuta ..

      Poista
    2. Älä ny :DD Mä en alussa tienny mitkä on haaste,miitti,kt ja obbari :P Mut no oothan sä bloggannu mua paljo kauemmi nii..8D Joo siis molemmat teet ^^

      Poista