lauantai 25. elokuuta 2012

The end of our blog is close...

Heip ;____;

Jotkut saattokin päätellä otsikosta mitä on meneillään...
No,mäpä kerron:

Kun katsoo mun postauksen 'Something...' kommentteja (päivitin sitä poistamalla kaikki kuvat ja tekstit),ei huomaa mitään positiivista. Siitä alko mun
a
   l
     a
          m
               ä
                   k
                       i.
Ei ollu mukavaa kun luin mun sähköpostit kun olin kavereitten kaa ja oli tullu kommia 'Ei sun kannata alottaa kustomipalveluu' ja 'Luulekko et saat obbarin puolee hintaa ku stock meni rikki? :DDdddd'.
Mua oikeesti vituttaa.

Mun nukkeinto ei oo ikinä ollu näin alhaalla.
Choco on hillunu mun laukun pohjalla ja aina kun luen Chocon saapumispostauksen kommia,nii mulle meinaa tulla hirvee hysteerinen itkukohtaus,koska siinä postissa oli pelkkää
positiivista palautetta.

Joku on tietty levittäny tota mun näköjään paskaa postausta eteenpäi,ja kaikki on varmaa sillee 'Voi vittu vähä nolo ku ei osaa ees kustomoida voi lol!'

Mä voin sanoo,et musta ei tuu kuuluu pitkää aikaa.
Vipa saattaa kirjotella tänne,mut mä oon oikeesti iha vitun maassa.

Eli "kiitti hirveesti",sakura chan,Cherry ja anonyymi (kukanyikinävittuootkaa...)...

Mun oikeesti tekis mieli ny vaa lyödä toi näyttö rikki ja elää uudestaa ne päivät millo kommat oli PALJON mukavempia.

Ja tiedoks kaikki dissaajat,oon vast vitosel,et en oo mikää maailman kokenein ihminen,mut ei tartte valittaa siit vaikka Chocon naama syövyttyis.

Mä oon oikeesti samaan aikaa masentunu ja raivoissani.

Tää saattaa hyvinki olla mun vika postaus,kiitos teille "ihanille" dissaajille.

Mut jättimäiset kiitokset kaikille lukijoille jotka on tukenut mua ja Vipaa <3

Tää biisi sopii mun mielentilaan:
Mun lempibändi...
vaikka ketää ei kiinnosta...




Ja tää joka-ikiselle ihanalle lukijalle joka jaksaa välittää <3
Yhyhyy,aloin melki itkee ;___; <3
Mulle tulee iha vitun ikävä..

I'll always remember you...</3

‹3: Markku

4 kommenttia:

  1. Mä en oo nähny Chocon naamaa, mutt jos viittisit laittaa mulle jnkn kuvan. En oikeesti usko, ett se näyttäis hirveeltä. Ymmärrän sua, jos oot vitosella. Et sä oo missään mikään mailmanmestari.

    Ja oikeesti, jos sulle on luvattu obbari puoleen hintaan, nii en ite ymmärrä, mikä siinä sitten mättää. Jos se on luvattu, nii ei kai se siitä muutu. Sä saat sen puoleen hintaan, PISTE. kenenkään ei tartte väittää vastaan, sä saatsen!

    Mullakin tulee sua ikävä. Ja Chocoa -.-'. Se on nii sulone. Itse sä päätät, mitä teet, mutta oikeesti toivoisin, ettet loppettaisi kirjottamista :(.
    Hyvästi, tulee ikävä<3

    VastaaPoista
  2. Voi kiitti,jokanen sana minkä sanoit painautu mun mieleen ;____; <3
    Mun pitää viel keskustella asiasta vipan kaa . . .
    Mut Mollamanian ylläpitäjä sano mulle et saan sen obbarin puoleen hintaan,mut kukaan ei silti usko ;_______;
    Yhyhyyyyyyy,ihanaa ku on tommosia lukijoita <3

    Ja mullakin tulee sua ikävä jos me lopataan ;_____; </3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myyh, älkää lopettako ~ </3
      Ja kyllä uskon, että saat sen obbarin puoleen hintaa. Ois outoo, jos valehtelis ruudun kautta päin namaa owo.
      tekis mieli rikkoo toi ruutu ja tulla halaan sua, en usko, et toimis D:

      Poista
    2. Sun kommas rohkas mua nii sairaasti ;_________; <3
      Ja en mä nyt netissä valehtelis ónò
      Yyh,oot varmaa ihana ihmine irlis ;__; <3
      Ois kiwaa nähä sut vaikka jossain miitissäää <3

      Poista