lauantai 25. elokuuta 2012

Shoot: Sinä joka tuet minua - Islandi

Pölinät sijaitsevat lopussa ~ 

*put the music on*


Hei,sinä siellä,ruudun takana!

Ymmärräthän minua?

Tuethan minua?

Sillä muuten olen yksin...

...yksin avarassa maailmassa.

Mutta ethän jätä minua?

Kun katson ympärilleni,huomaan,että jokaisella on ainakin yksi ystävä.

Kuten heillä.

Ja sinä olet minun ystäväni.

Sähköiset viestisi ovat kuin sata kilometriä matkanneita kirjeitä jotka ovat rustattuja myötätunnolla.

Ne tipahtavat syliini hiljaa leijaillen.

Ja kun luen niitä...

...ilahdun.

Noniin,iltaaaa! nwn (kello on 11)
Väsäsin tässä n. puol tuntia sitten tämmösen pikku shootin Islandille nwn
Islandin kommentti anto mulle mun nukkeinnon takas,yyhyyh,oot niin ihana lukija ;__; <3
JA SIIS OOTTEHAN TE MUUTKIN OWO
Mut ei kukaa muu mun loppauspostausta lukenu... . __ .

Kuitenkinn,kuten huomasitte,Chocolla on uus meikki! Kustomoin sen uudestaa,tällä kertaa oikeillä välineillä! (OMG)
Joten dissaajilla ei oo varaa dissata >:DDD
Nii,ja Chocon kroppa on jonkun iha randomin pikkunuken vanha kroppa,revin sen pään irti siltä ja laitoin Chocolle :DD
Silmätkin on muutettu kun kerran jaksoin työpöydän luokse kävellä.
Ja jotkut saatto huomata,et Chocon peruukki on toisinpäin nwn
Se oli ennen toisinpäin kun en tykänny et se valkone silmä näky >.<

Nojoo mut nyt kaikki on ookoo,paitsi et Chocon pää irtoo kokoaja ;_;
Laitan sen paremmin huomen...

Ulkoasukin muute muuttu! nwn
Mitäs pidätte? owo
Syksyisempi tunnelma.. nwn
Lokakuussa tulee synttäriteema (= mulla on lokakuussa ykstoist wee synttärit >:D Sillon o hirveet bileet ku kutsun 4 kamuu xDDD)
Juuh,mutta mie meen syömään ja nukkuun,lisää kuvia tulee kun on ainakin 5 kommaa ö3ö

Öitäääääh!

‹3: Markku ja Choco

9 kommenttia:

  1. Tosi ihana ja kaunis shootti ♥

    ☆ Ningyō no wakusei ☆
    ♥ happydaydolls.blogspot.fi
    ♥ Uusi postaus !
    ♥ Draamatarina jatkuu, kun lukijoita on tullut sata,
    joten liitythän lukijaksi ? c:

    VastaaPoista
  2. KIIITOOOOOOOOOSHH! Itken, oot nii ihana ~ Miten voisin kiittää sua tarpeeks? En varmaan mitenkään. Myyyyyyhhhhh... Tää shootti on tosi kaunis. Oon lukenu sen seittemän kertaa, enkä vieläkään älyy, miten ihana ihminen siellä ruudun takana on <3.
    Ja Chocollaon tosi kauniit meikit~ <3. Loivottavasti et oikeesti loppaa.
    Kiitos vielä kerran, ja sähköinen hali <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<<3<3<<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikun *toivottavasti, ei loivottavasti~

      Poista
    2. Kiitos SULLE kun jaksat välittää <3
      Oot sinäkin ihaana c:
      Kiitos kehuista n_n
      Kiitit ihan tarpeeks kun kommasit noin ihanasti :)
      Sähköinen hali sullekkin <3

      Poista
  3. Ihana <3 Söötti <3

    http://fleur-de-prairie.blogspot.com
    Pliis kommaa, ja ehk jopa liittyisit lukijaks :D

    VastaaPoista
  4. Ihana shootti :)

    Mut en pidä Chokosta,näyttää että se on vain pilattu nukke.Siis kattokaa nyt; Pilatut silmät,meikki ihan päin metsää... Ei ole nyt tarkotus dissata,vaan sanoin vain että en tykkää Chokon meikeistä.... u__u

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Kiitos" sun "hyvin kauniista" kommentista U__U

      Poista