lauantai 25. elokuuta 2012

Mökkikuvat c:

Juup,eli latailen nää mökkikuvat tänne...


Mitä sieltä paljastuu....?

Se on...

CHOCO!


Laitoin sen iskän paidan taskuu xd









Mulla on joku riippuvuus tohon mukiin ono







I like nwn <3

Sit vähä ulkoilua öwö







Iskän keikkakengissä :'DD
(Joo,mun iskä soittaa kahessa bändissä...)



Choco: Öö....

Choco: Pääsisinkö pois? ono







Ma rakastan *Q*

Mua ei väsyttäny yhtää... -w-

"Hei miten tätä käytetään?"



nawwww ~

Pari random luontokuvaa:





Meijän postilaatikoilla oli tommone "kukkapenkki" jos oli tekokukkia :D



My personal favourite <3 ~















Huomatkaa Choco tossa kameran päällä XD

Sit kuvasin matoja jotka popsi yhtä puuta ono






Ne oli syöny ton verran tosta lehestä,ja ku vika päivä olin mökillä nii se puu oli iha kalju ono


Tähän sitte loppu nwn

moiks!

‹3: Markku

4 kommenttia:

  1. Choco on nii söpö, vaikke sillä ees oo vartaloo <3.
    Oot muutten taitava kuvaaja :D

    kapymetsa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu onhan se <3
      Nyt sillä on kyllä uus nassu ja silmät ja peruukki erilailla,jonkun pikkunuken vartalokin on sille asennettu ^^
      Ja kiitooooos :D <3
      Mun iskäki sanoo et mulla on hyvä sommittelukyky... :DD

      Poista
  2. Miks kuvaat puolikaljua nuken päätä? kannattas hankkii obitsu ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Excuse me,meillä on hyvin köyhä perhe,joten mihkään kahdenkympin raatoihin ei hirveästi ole varaa.
      Obitsu piti alunperinkin hankkia,mutta Chocolla on väliaikaisesti Polly Pocketin vartalo. Joten en halua kuulla asiasta enempää,kiitos. U_U''

      Poista