keskiviikko 8. elokuuta 2012

My next doll?

Heipähei nwn
Ei tästä kummonen postaus tuu,mut aattelin tässä nyt tehä 
teille pienen arvotuksen B3
Eli siis: Sanoin siinä viimesimmässä haastepostingissa et mun seuraava nukke on salaisuus,mutta kaivoin sen kuvan sieltä mysteerisestä nettisivustosta ja muoksin sitä vähä...sillee et nukke ja hiukset ei näy,mut hiukset näkyy kyl vähä :DD
Tässä se on:

Hihihi,on se komee xDDD EN osaa piirtää,anteeks :P
Mut siis "sensuroin" nuken ja hiukset mahollisimman hyvin,tosin nopeesti,kun ei nyt puol kahelta yöllä oikee aivot tai kädet pelaa :DDD
Kirjotusvirheitäki oli kamalasti mut korjasin ne kyl xDD
Mut mallia saa arvuutella,se on iha kokonaa kustomoitu,peruukki,meikit ja vartalo. Silmät ei mee kii joten luomista en tiiä ://
Chipsit on kai stockit..
Mallin nimi alkaa kirjaimella... B :DDD
Eikun arvaamaan x333
Jos saan kinuttua iskän ympäri,nii saatan saada hänet,ja hän ehtii Tampereen Tracon-miittiin *__* Nimee en kyl oo yhtää miettiny,mut kai mä saan mökillä kaukana mun MovieStarPlanet-riippuvaisista kamuista PAITSI Vipasta niin japani-nimi-inspiraation. Vipa ei oo semmone hullu joka rakastaa MSPeetä niiku Sigi ja mun besu ;DD
Mut nimen paljastan vasta kun nuke saapuu,saatte toki arvuutella onko se Dal vai Pullip vai Byul owo
Joo tiiän et te arvaatte heti mikä se on xdd
Mut sen mukana tulee hame ja kai jotkut sukat,ja yks pari lisäkäsiä. 
Jaaa...öö...en välttis osta ainakaa nyt ihan lähitulevaisuudessa Chocolle obbaria koska jos en haluu obbaria nii sit saan ehkä hänet o3o
Ja keksittiin iskän kaa tapa jolla stock-käsi ja -jalka saadaan kii.
Mut mökillä me kai katotaan sit et miten se vois onnistuu B3
Koska obbari ei oo nii tärkee kun toooooooooooooi <3333
Oon aika ilkee ku en näytä oikeeta kuvaa tosta ees irl-kamuille >:DDD
No Vipa ja mun besu varmaa tykkäis,mut Sigi ei varmaa hirveesti ehkä... Vau. Oon tuntenu Sigin kaks vuotta ja en vielkää tiiä minkälaiset nuket on sen mieleen xDD
Sama pätee mun besuun,mut en oo varma et puhuukse aina totta ku näytän sille jonku nuken kuvaa ja se sanoo et "Ihana" tai "Kiva" tai "Söpö" >:333
Mut sil on samanlaine maku ku mulla,nii kai se sen "hyväksyy" :DD
Kesäloman vika päivä kuluu muutes mulla siten,että oon _luultavasti_ mun besun kaa,tai sit Sigin tai Vipan kaa. Kattoo nyt,että kuka voi olla ja kuka ei,me mennään taas huom..tai no tänää xD (9.8),niin mökille,joten kesän vikat päivät kuluu eristyksissä kaupungista,telkasta,pleikkareista yms. ^w^
Ja tietenkin mun lähtöä vihaavista kamuista >B3
Kuvaan kai Chocoo mökillä ainaki jos jalka ja käsi saadaa paikoillee,jos ei,nii kai mä vähä sitä kuvaan. Mökkikuvat siirrän ekana koulupäivänä aikasintaa. ö3ö
Choco saa tottuu siihe et oon vähä yli puol päivää kiinnittämättä huomioo siihe :DDD
Mutta vaikka koulut alkaakin,niin mun kuvausinto ja kuvausaika ei katoo mihkää,kuvia otan koulupäivinäkin min. joka neljäs/viides päivä. Pyrin saamaan inspiraatioita koulusta tai kotoa joka päivä,mutta se ei välttämättä aina onnistu. Postaustauoista puhumattakaan. Ja riippuu myös siitä,että millon iskä ja äiti on mökillä kaksin,yleensä ne on viikonloppuisin,joten silloin en aina välttämättä voi kuvata paitsi kännykällä. Joten tulee muutaman päivän postaustauko,kesän vikasta päivästä tulee tottakai kuvia VAIKKA olisinkin mun kuvaushaluttoman besun kanssa.

Vielä kevennykseks kaks mun lemppari kesäbiisii xDD

1#
Kesäinen joo xDD Mut tuli semmone kesäfiilis :DD

2#
Toi on nii totta XDDD Oli nii sateine ja kylmä kesä et vittu : DDD

Eip muuta,ei haittaa vaikka et ois lukenukkaa loppuu,pölötin tylsyyttäni -w-

‹3: Markku

3 kommenttia: