maanantai 3. syyskuuta 2012

Kännykkäkuvausta kavereitten kanssa ~

Heips!

Otsikko tekee asiat aika selväksi ;)

Tänään on tosi huono ilma - sataa ja sataa . _ .

Olin siis toissapäivänä Sigin ja mun besun kanssa yhessä puistossa kuvaamassa,kun oli sentään parempi ilma.

Kameraa en saanu ottaa mukaan,joten piti ottaa mun kännykällä jolla tulee huonolaatusia kuvii ://

Joo huono laatu :/
Keinussa ~


Kuvasin samalla ku Sigi ja besu meni hippaa 8))

Besun vahinkokuva,Sigi piti mun kännykkää ja sit besu klikkas ilkeesti >:DD

Sigin ottama,se asetteli Chocon kemmasesti xDDD

Besu <3

By besu <3

By Sigi ono

Sigi asettelee xd

By Sigi

By Sigi...

Sigillä on joku riippuvuus hiplata Chocoo ku sillä ei oo omaa nukkee viel xD

Sigi kaivo tommosen oudon kuopan sillävälin kun mä ja besu keinuttii o_o

Se oli nii syvä et käsi mahtu sinne . _ .

"IIIK!! MÄ PUTOON!!"

Sitte Sigi lähti ja mä jäin besulle kuvaan nwn

"HEIJ!"

Jättimäisen Angry Birdsin nokalla 8DD

Hyvin mielenkiintoinen asento.

Besu taas säätää?

"MÄ SELÄTIN SEN!!"

Naww,Choco on ihana tossa ylisuuressa hupparissa <3

Ja yöllä otin viel kuvan ku Choco nukku pipo päässä :33

Siinäpä ne :D

En voinu ladata parempilaatusia kuvia ku iskä pölli kameran ku se meni laivalle keikalle . _ .

Lisää kuvia joskus ~

Moido!

‹3: Markku ja morsot

6 kommenttia: