torstai 21. kesäkuuta 2012

Tulevat Markun nuket >:DDDDD

ELi mooooi :P
Nyt minä heheh näytän mitkä nuket aijon jossain tässä tulevaisuudessa ostaa: >:DDD


Pullip Ayan pitäis siis olla mun esikoinen :3 
Nimi: Ayami (Applen keksimä nimi : D)


Docolla Pullip Grell on toinen ^^
Nimi: Lei (applekeksiikaikki)




Taeyang Wayne on kolmas/neljäs OuO
Nimi: Benjamin (eiooapplenkeksimä o.o)


Pullip Melissa on viides kaip o.o
Nimi: Lana (abbleonnero)


Pullip Prupate (prupsuu) on 6th (epic cuteness ^^)
Nimi: Sugary (markkukeksiivaanvammasianimiä)


Dal JouJou izzzzzz 7th :< (söpöindalihehehhe)
Nimi: Reika (keksinnimenweedistäehehe)


Pullip Tomoe Mami on kahdeksas (VASTA :<) (face-up <33)
Nimi: Tania (arvatkaavaakenenkeksimä)


Pullip Rozen Maiden Souseiseki on vika yhyy =(( (ihaninrozenmaidenmutkolmostyypinkroppasucks)
Nimi: Daniella (apple EI keksinyt nimee nwn)
Joo olen aika Pullip-hamstraaja hehe :DDD
Mahtaa olla Benjaminilla kivaa kun on 8 tyttöö ja on ainoona poikana xDD

Mut baibai : DD

Lisaa nukkeja jotka ostan "Huippunukke haussa ;DD"-postauksessa!!

‹3: Markkhuuuuu

P.S. Apple,nyt sulla on kivasti töitä xDDD

12 kommenttia:

  1. VOi luoja! OWo
    Melissa
    Sunny
    Melly
    Lana

    Tomoe mami
    Tania
    Milly
    Enna

    souseiseki
    öööööööööhhh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Melissalle Lana..

      Tomoe mamille Tania..

      Souseiseki.. *naamapalmu* Aivos ylikuormittu? :DDD

      Poista
    2. Juu ja oon kiireinen katsoos youtubest näitä
      http://www.youtube.com/watch?v=-rYVtD_QW98&feature=relmfu

      Poista
    3. Kyllä 8D
      Hihihhii! Sain tänää lisää mangaa : D
      ELI mulla ei oo aikaa muuhun ku öööööööh

      Poista
  2. Vitsi ootte suosittuja, kiva vaa ku matkit mun ihanuudessani, mää valitsin eka tomoen, mut ei se haittaa, toki mä ymmärrän. Mistä saat rahaa noihin kaikkiin? Onko toi hatsune miku käytetty? Ai onhan se :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis ei me ny kovi suosittuja olla... :D:D
      Ja siis Miki (Hatsune Miku) on käytetty ja tilataan se ulkomailta jostain päin eurooppaa :DD

      Poista
  3. Joo ja se voi olla myös toosi huonossa kunnossa, kun tohon kuvaan sen hiukset vaan ehkä ollaan kammattu tai jtn. Ja oottepas iha sairaan suorittuja, näkisit mun laskurin! Jos siihen tulis ees neljäsataa, olisin ettestäni ylpee, että mää kiinnostan jotakuta. Voitko auttaas mainostaan mun blogsuu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En sittenkään muuten osta sitä Hatsunee ://

      Ja voin koittaa mainostaa :3

      Poista
  4. Jee! Se olis kunnia! :3

    VastaaPoista
  5. ÄWÄWÄWÄWWÄ IHUNIAA <33333

    VastaaPoista