maanantai 18. kesäkuuta 2012

NUKKEÄÄNESTYS!

Otsikko kertoo kaiken heheheh
MUTTA SIIS; mä aattelin tehä joskus Ayan saatuani ekan kustomini B)
Ensin kuitenki täytyy päättää mun uhri nukke :DD

Ayamia en uskalla ees kokeille kustomoida,en haluu et mun esikoinen on maaliläikän näköne OnO
Lei on little ehehe...
Sugaryä ei oteta puheeksikaan...
Wayne...ää...poika.
Ja Reika...ei,ei...liian söpö mun pilattavaks muokattavaks

Joten Mollamaniasta otin köhköhuhrejaköhköh
Päättäkää..äöäöäö...no sanotaan nyt niin että rumin taai kaunein tai jotai O.O

Akoya
Kustomoitavaa:
-huulet >.<
-kulmakarvat OnO

Clarity
Kustomoitavaa:
-meikki o.o
-kulmakarvat
-hiukset @_@

Dita
Kustomoitavaa:
-HIUKSEEEEET ÒnÓ
-eyebrows ~_~
-hhhhuulet

Melissa
Kustomoitavaa:
-HIUKSETHIUKSETHIUKSET >.<
-Chipsit x_x
-HUULET...
-KULMAKARVATONVIHA!!!

Date MASAmune (masaonmunjavipanhauskajuttuhehe)
Kustomoitavaa:
-äöäöäöäkulmakarvathyi
-lissee ripsiä n3n

Jaja siinä ne oliki o3o
Ja kommissa sanokaa kiitos mikä mun pitäis pilata kustomoida n3n

‹3: arvaappakukaheheheserumempityyppi

8 kommenttia:

  1. En tajuu tätä juttua, sori! Voitko selittää?!

    VastaaPoista
  2. Osaatko sää meikatakin? ÖwÖ! xDD

    VastaaPoista
  3. Ei pahalla mut toi oli aika loukkaavaa .__.
    Itse asiassa,tosi loukkaavaa ;'(

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Thank juu äänestä ^^
      2 ääntä Melissalla
      1 ääni Akoyalla

      Poista
  5. Totaa, Sinuna en alkaisi kustomoimaan nukkeja vaan fiksuinta oisi AINA valit anukke jonka kasvoista pidät :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mutta tota.. katokkun kustomointi tulee EHKÄ,siltikin mun siskon avustuksella.. Ja meidän nukkejen elämä liittyy poliisiteemaan,joten siks toi Melissa,Masamune ja Akoya oli tossa.. :D Mutta Melissa aika selvästi nyt on sitten voittaja,mutta kustomia ei ehkä tule..

      Poista